Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

"Κίνητρο για λίγους στίχους" / Καλλιτεχνικό Ημερολόγιο 2019 - Βιβλίο.net



Κίνητρο για λίγους στίχους

Σκιά ηδονής αποσυνθέτει τους σπονδύλους μου,
μέσα μου στοίχειωσε σαν μοίρα ο πόθος.
Τρέμω, τρέμω την άχνη του ξημερώματος,
ποθώ, ποθώ τη λυτρωτική νύχτα.
Απροστάτευτη η συνείδησή μου
την παρασέρνει η παλίρροια της ωκεάνιας έκστασης.

Μεθυστικά κύματα ξεθυμαίνουν στις πλάτες μου,
πίσω μου ορθώνεται σαν βράχος η αδέσποτη ηθική μου.
Περπατώ στην ευρύχωρη στεριά,
τα πέλματα πυρώνουν
και σαν πυροβάτης θεατρικού σκηνικού
ξεδιψώ τους λογισμούς μου.

Χθόνια έκσταση κυκλώνει τις λέξεις μου,
γύρω μου αχνίζει σαν αγέρας η κραυγή.
Αδυνατώ, αδυνατώ να σηκώσω την πένα,
αγρυπνώ, αγρυπνώ στην απλωσιά της άδειας σελίδας.

… Μήτε ο πόθος μού γεννά την έμπνευση,
μήτε η αυτοκαταστροφή ανοίγει νέο δρόμο.
Φαίνεται, σε λάθος δάχτυλα,
ο Θεός απόθεσε την πένα.




Το ποίημα "Κίνητρο για λίγους στίχους" της Ιωάννας Α. Αγγελή
περιλαμβάνεται στο Καλλιτεχνικό Ημερολόγιο 2019
του λογοτεχνικού ιστότοπου  βιβλίο.net